zondag 19 januari 2014

Welkom!

Welkom op mijn blog lar0xy. Ik ben met deze blog begonnen om al mijn creatieve en non creatieve uitspanningen hier te delen. Maar wat kan jij nu verwachten van mijn blog? Nou, eigenlijk niets. Laat het over je heen komen, laat het een verassing blijven want dat wordt het voor jou én mij.

Aangezien ik niet veel over de inhoud van mijn blog kan vertellen laat ik mezelf dan maar voorstellen. Ik ben Roxanne, 19 jaar en woon in het mooie Brabant. Momenteel zit ik in het vierde jaar van mijn opleiding en ben druk bezig aan mijn afstudeeropdracht. Dit betekend niet dat ik aan huis gekluisterd ben, ik heb nog genoeg vrije tijd voor mijn interesses zoals schrijven, lezen, films/series bekijken, feesten, haren kappen en met mijn make-up spelen.

Enjoy!


3 opmerkingen:

  1. Ik vind je lay-out erg mooi. Die paarse kleur is tof! Ben benieuwd naar hoe je posts zullen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd! Je header is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Kijk gauw op mijn blog voor de nodige informatie! X

    BeantwoordenVerwijderen