maandag 20 januari 2014

Emoties.

Emoties voel je, zie je en uit je. Bij de een gaat het makkelijker dan bij de ander maar iedereen heeft ze. Al zou ik wel eens willen dat ik het voor een moment kon uitschakelen. Verdriet hoort erbij, helaas ervaar ik dit op het moment nu ook. Ik zou willen dat ik het knopje op precies dit moment kan indrukken zodat ik het niet voel, zodat ik de tranen niet over mijn wangen voel glijden en ik de pijn niet voel. Ik haat het, ik haat het om verdrietig te moeten zijn en te huilen want zo ben ik niet. Ik ben dat vrolijke meisje dat je altijd ziet lachen, waar nooit iets mis mee is. Maar vandaag ben ik dat meisje niet, mijn verzameling van verdriet moet eruit. Ik laat mijn muur vallen en de tranen vloeien, vandaag mag het, het mag altijd maar toch doe ik het niet.
Rest in peace.

2 opmerkingen:

  1. Soms huilen kan heel erg opluchten, kop op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is soms alleen maar goed om je hart te luchten en gewoon alles te laten lopen. Door de emoties op te kroppen, voel je je alleen maar rotter. Heel veel sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen